Kundeservicekursus

Kundeservicekursus

Kursus og workshop i kundestrategi og kundeservice på genbrugspladser, målrettet ledere og driftsledere.

Få overblik over serviceteori i affaldssammenhæng og input til, hvordan I kan udvikle jeres serviceprofil og kundeservice i praksis. Kurset omhandler teori og praksis om servicedesign, kundeservice, image og branding. På kurset får du mulighed for at bygge jeres serviceprofil. Det sker ved små oplæg og gruppearbejde.

Vores tilbud
Vi udarbejder en serviceprofil og en handlingsplan for, hvordan vi kommer hen hvor vi gerne vil være.
Vi skal arbejde med:

  • Kunderejsen og den oplevelse som kunden har hos jer
  • Jeres kundeservicestrategi og –målsætning (hvilken kundeservice vil vi gerne levere?)
  • Hvad er status hos jer? Hvor godt/skidt står det til?
  • Fokusområder og værktøjer til lederne.
  • Vi udarbejder en handlingsplan med mulige og nødvendige indsatsområder.
  • Fremlæggelse og diskussion af workshopresultater

Vi tilrettelægger indholdet ud fra deltagernes behov. Kurset er en blanding af undervisning, workshop og opgaver og tager fat i deltagernes egen hverdag og erfaringer med kundeservice.

De værktøjer og den viden, som præsenteres, anvendes til at udvikle de personlige kompetencer omkring, hvad den enkelte deltager kan gøre bedre og anderledes for at yde en god kundeservice.